Val op!
Het leveren van goede diensten of producten alleen is tegenwoordig niet meer genoeg om succesvol te zijn. De concurrentie is groot in veel verschillende bedrijfstakken. In welke branche u ook werkt, om succesvol te zijn, moet u opvallen. Het genereren van positieve aandacht voor een bedrijf kan op verschillende manieren. Maar heeft u al eens gedacht aan het gebruiken van raamstickers? In dit blog geven we 3 manieren om de aandacht te trekken met raamstickers.
Gebruik raamstickers ter decoratie
De buitenkant van uw kantoor, winkel of bedrijfspand is het eerste dat de klanten zien wanneer ze aankomen. Daarom is het belangrijk dat die eerste indruk goed is en dat de gevel er aantrekkelijk en professioneel uitziet. Raamstickers zijn een vrij eenvoudige manier om de persoonlijkheid van uw bedrijf naar voren te laten komen. Veel bedrijven laten hier nog kansen liggen. Ze besteden veel aandacht aan het ontwerpen van een logo en huisstijl, maar vergeten de uitstraling van het pand. Zonde! Trek de aandacht met een eigen ontwerp dat aansluit bij uw stijl en wensen. Of schakel een professional in om het ontwerp van de raamstickers voor u te maken.
Geef informatie
Raamstickers zijn niet alleen mooi als decoratie, maar ze kunnen ook heel praktisch zijn. Met een raamsticker kunt u onder andere communiceren wat de openingstijden zijn en of het pand rolstoelvriendelijk is. Op deze manier zien klanten de belangrijkste informatie direct wanneer ze binnen komen. Heeft uw bedrijf misschien een prijs of onderscheiding gewonnen? Ook dit kan gecommuniceerd worden via een raamsticker! Bovendien staat een sticker netter en strakker dan losse papieren of bordjes voor de ramen.
Maak reclame
Stickers op de ramen trekken de aandacht. Dit maakt ze bij uitstek geschikt om reclame te maken en klanten te verleiden om binnen te komen. Kies voor een afbeelding die past bij het bedrijf of bij de tijdelijke actie. Of kies voor een sticker met een algemene tekst zoals ‘sale’ of ‘uitverkoop’.